[vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]Gebruikt u de mailserver van ESHAR voor uw uitgaande e-mail? Dan dient u een andere poort in te stellen. Dit kan eenvoudig door het doorlopen van de volgende stappen.

1.Wizard starten Open Microsoft Outlook. Selecteer onder Extra -> Emailaccounts…

2. E-mailaccounts wijzigen In de wizard die nu start kiest u voor: “Bestaande emailaccounts weergeven of wijzigen”en klikt u op volgende.

3. E-mailaccount kiezen Selecteer de e-mailaccount die u wilt wijzigen en klik op Wijzigen…

4. Controle uitgaande emailserver Onder servergegevens kijk u naar de server voor uitgaande email. Als u de server van Oxilion gebruikt voor uw uitgaande email, staat in het invulveld uitgaande e-mail (STMP); mail.uwdomein.nl. Als dit zo is dient u het poortnummer te veranderen, als dit niet zo is hoeft u niets te doen.

5. Verificatie vereist Op het tabblad “Server voor uitgaande e-mail” dient het vakje bij “Voor de server voor uitgaande e-mail(SMTP) is verificatie vereist” aangevinkt te zijn

6. Poort veranderen Kies nu voor het tabblad Geavanceerd. Ga naar het invulveld Uitgaande e-mal (SMTP). Verander in dit veld 25 voor 587.

7. Bevestigen Klik op OK. Op het scherm Emailaccounts klikt u op volgende en vervolgens op het volgende scherm voor voltooien. Uw e-mail wordt nu verzonden via poort 587.

Doorloop voor eventuele andere accounts dezelfde stappen nogmaals. Uw mailaccount is nu klaar voor gebruik, mocht en er desondanks nog problemen zijn met het e-mail gebruik, kunt u ons via mail bereiken.[/vc_column_text][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-widgets”][/vc_column][/vc_row]