Welkom bij de support pagina
In deze pagina proberen we u zo ver mogelijk te helpen om de problemen op te lossen.
Spam instellingen
Klik hieronder voor meer informatie
Spam instellingen
Op uw DirectAdmin panel klik op “Spamassassin Setup“
Neem onderstaande gegevens over.
Als u woorden wilt blokkeren moet u op net als onderstaande ( voorbeeld ) invullen en op Block knop drukken. Om meerdere woorden toe te voegen hetzelfde herhalen.
*BELANGRIJK* voor en na het woord moet SPACE (op de toetsenbord) gedrukt worden.
SMTP Poort wijzigen
Klik hieronder voor meer informatie
SMTP Poort wijzigen
Gebruikt u de mailserver van ESHAR voor uw uitgaande e-mail? Dan dient u een andere poort in te stellen. Dit kan eenvoudig door het doorlopen van de volgende stappen.
1.Wizard starten Open Microsoft Outlook. Selecteer onder Extra -> Emailaccounts…
2. E-mailaccounts wijzigen In de wizard die nu start kiest u voor: “Bestaande emailaccounts weergeven of wijzigen”en klikt u op volgende.
3. E-mailaccount kiezen Selecteer de e-mailaccount die u wilt wijzigen en klik op Wijzigen…
4. Controle uitgaande emailserver Onder servergegevens kijk u naar de server voor uitgaande email. Als u de server van Oxilion gebruikt voor uw uitgaande email, staat in het invulveld uitgaande e-mail (STMP); mail.uwdomein.nl. Als dit zo is dient u het poortnummer te veranderen, als dit niet zo is hoeft u niets te doen.
5. Verificatie vereist Op het tabblad “Server voor uitgaande e-mail” dient het vakje bij “Voor de server voor uitgaande e-mail(SMTP) is verificatie vereist” aangevinkt te zijn
6. Poort veranderen Kies nu voor het tabblad Geavanceerd. Ga naar het invulveld Uitgaande e-mal (SMTP). Verander in dit veld 25 voor 587.
7. Bevestigen Klik op OK. Op het scherm Emailaccounts klikt u op volgende en vervolgens op het volgende scherm voor voltooien. Uw e-mail wordt nu verzonden via poort 587.
Doorloop voor eventuele andere accounts dezelfde stappen nogmaals. Uw mailaccount is nu klaar voor gebruik, mocht en er desondanks nog problemen zijn met het e-mail gebruik, kunt u ons via mail bereiken.
Outlook 2003 instellingen
Klik hieronder voor meer informatie
Outlook 2003 instellingen
Instellen van je e-mailaccount Microsoft Outlook 2003
Door middel van het stappenplan in deze handleiding kun je eenvoudig en snel je e- mailprogramma aanpassen.
Stappenplan
Stap 1: Na het opstarten van Microsoft Outlook, klik je in het menu op Extra.
Stap 2: In dit menu klik je op E-mailaccounts… Hierdoor wordt een nieuw scherm geopend.
Stap 3: Kies in het nieuwe scherm voor de optie Bestaande e-mailaccounts weergeven of wijzigen. Klik daarna op Volgende >.
Stap 4: In het volgende scherm zie je de accounts geïnstalleerd in Outlook. Dubbelklik op mail.denmedia.nl. Dat is het account dat aangepast moet worden.
Stap 5: In het volgende scherm moeten de Gebruikersnaam en de Servergegevens aangepast worden. Hieronder is daar “ voorbeeldnaam@denmedia.nl” ingevoerd. Vul daar je gebruikersnaam in aangevuld met“@denmedia.nl”.
Bij inkomende e-mail vul je in mail.denmedia.nl in en bij uitgaande e-mail vul je
mail.denmedia.nl in.
Stap 6: Klik na het aanpassen van de Gebruikersnaam en de Servergegevens op Volgende > en op het daarna volgende scherm op Voltooien. Je bent nu klaar met het aanpassen van je e-mailaccount.
Handtekening in Outlook
Klik hieronder voor meer informatie
Handtekening in Outlook
Stap 1
Maak een handtekening aan
* Open Outlook
* Klik in de menubalk op Extra » Opties
* Klik op het tabblad E-mailindeling
* Klik op Handtekening
* Klik op Nieuw
* Geef de nieuwe handtekening een naam en klik op Volgende
Stap 2
Vul de handtekening
* Maak de handtekening aan zoals u die hebben wilt.
* Klik op Voltooien.
* Klik op OK.
* U bent nu terug in het dialoogvenster Opties. De handtekening die u net hebt aangemaakt is vanzelf ingesteld als standaard handtekening voor nieuwe berichten. Als u dit wilt veranderen kies dan uit de keuzelijst een andere handtekening of de keuze <geen>.
* Klik op OK.
Stap 3
Voeg een snelkeuzevak voor handtekeningen aan uw mail toe
Wilt u snel handtekeningen kunnen kiezen? Voeg dan een snelkeuzevak voor handtekeningen aan uw mail toe.
* Maak een nieuwe e-mail aan
* Klik met de rechtermuisknop op uw werkbalk
* Kies Aanpassen…
* Klik op het tabblad Opdrachten
* Kies de categorie Invoegen
* Kies de opdracht Handtekening
* Sleep deze opdracht naar uw werkbalk en zet hem daar neer
* Kies Sluiten
E-mail instellingen Outlook Express
Klik hieronder voor meer informatie
E-mail instellingen Outlook Express
Open Outlook Express.
Selecteer onder het menu “Extra” (Tools) de optie “Accounts”.
Ga hier naar het tabblad “e-mail” (Mail). Klik op “Toevoegen” (Add) om een nieuw e-mail account toe te voegen en kies vervolgens voor “E-mail” (Mail).
De wizard om een e-mail account aan te maken wordt gestart.
Vul in het eerste veld uw weergave naam in, klik dan op “Volgende” (Next).
Vul nu uw e-mail adres in, klik dan op “Volgende” (Next).
Vul nu de namen van de mailservers in:
Het servertype voor inkomende e-mail is een POP3 server.
De server voor inkomende e-mail is none (Zonder www ervoor)
De server voor uitgaande e-mail is de smtp server gegevens van uw access provider. Klik op “Volgende” (next).
U bent nu klaar, klik op “Voltooien” (Finish) om de instellingen op te slaan.
U kunt nu uw e-mails via Outlook Express ophalen en verzenden.
E-mail instellen voor Mac Mail
Klik hieronder voor meer informatie
E-mail instellen voor Mac Mail
Start ‘Mail’. Als je Mail voor de eerste keer opstart, krijg je meteen de wizard te zien. Wanneer je Mail al eerder hebt gebruikt volg je de volgende stappen om de wizard te starten:
- Klik op ‘Mail’ in de menu balk
- Klik op ‘Voorkeuren’
- Klik op ‘Accounts’
- Klik links onderin op ‘+’
- Klik aan de rechterkant op ‘Voeg ander account toe’
Vul in de wizard de volgende gegevens in:
- Volledige naam: je naam of bedrijfsnaam.
- E-mailadres: je e-mailadres
- Wachtwoord: je wachtwoord
- Klik op ‘Maak aan’
Stap 2
Server inkomende post
- Type account: IMAP
- E-mailserver: mail.domeinnaam.nl
- Gebruikersnaam: gebruikersnaam@je-domeinnaam.nl
- Wachtwoord: je wachtwoord
- Klik op volgende
Stap 3
Server uitgaande post
De uitgaande mailservers van VIP Internet maken gebruik van identiteitscontrole. De gebruikersnaam en het wachtwoord bij deze stap zijn gelijk aan de gegevens die je bij de inkomende post hebt ingevuld.
- SMTP-server: smtp.domeinnaam.nl
- Gebruikersnaam: gebruikersnaam@je-domeinnaam.nl
- Wachtwoord: je wachtwoord
- Klik op ‘Maak aan’
Je krijgt nu de melding dat er ‘Aanvullende accountinformatie vereist’ is. Klik nogmaals op volgende om door te gaan.
Op het volgend scherm vul je in:
- Poort: 465
- Vink ‘Gebruik SSL’ aan
- Bij identiteitscontrole kies je voor ‘Wachtwoord’
Wanneer alle gegevens zijn ingevuld, klik je op ‘Maak aan’ om het account definitief toe te voegen aan je Mail client.